20151205_174322

5 december 2015 - Pohang, Zuid-Korea

"Fit"ting room. I'm quite sure I wont fit, because you have to be fit to fit in there.

20151205_174322

Deze foto werd gemaakt op 5 december 2015 in Pohang, Zuid-Korea met een Samsung SM-A700F.

1. Wietse & Geke:
    16 december 2015
    Super, die fit-ting room. Je commentaar is "Herman-Finkers-waardig":)
    Weet je trouwens zeker dat het onderschrift bij het "Italiaanse"restaurant klopt? Het doet mij meer denken aan een combi van een bos en de palen die je ziet onder een strandtent zoals die op de waddeneilanden te vinden zijn. Geinig om zo'n tentje te vinden. Veel plezier daar verder en geniet van een stress-loze kerst en dito jaarwisseling...
  2. Erik:
    16 december 2015
    De menukaart bestond uit louter pasta en pizza, in mijn ogen is het dan een Italiaans restaurant. Vanaf je weg moest je door een nauw steegje met een haag van planten, dan kwam je in een klein hofje midden tussen gebouwen in. De bomen die je ziet zijn dat hofje, het restaurant zit er als een u-vorm omheen. Ik geef toe dat de aankleding meer tropisch was, maar hier weten ze het verschil tussen Frankrijk, Italië en Griekenland waarschijnlijk toch niet. In ieder geval niet het verschil in bouwstijl van die landen.